Bődületes pénzzel tolják meg a kormányzati propagandát
Nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött a Miniszterelnöki Kabinetiroda, hogy a kormány intézkedéseit népszerűsítse.
Nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött a Miniszterelnöki Kabinetiroda, hogy a kormány intézkedéseit népszerűsítse.
A HVG közérdekű adatigénylése ellenére sem adta ki eddig a Rogán-féle minisztérium alá tartozó Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy pontosan mennyit kereshettek a gyerekeket megcélzó turisztikai marketingprogram, a Kajla működtetői. A projektre elköltött állami pénzek nagy része bizonyosan az Orbán-kormány kedvenceinél landolt, köztük annál a kommunikációs szakembernél, aki Orbán Ráhellel együtt ad tanácsot a turisztikai ügynökségnek.
A Magyar Turisztikai Ügynökség által foglalkoztatott tanácsadók, köztük Orbán Ráhel köréhez tartozik az a kommunikációs szakember, aki a gyerekeket megcélzó turisztikai marketingprogram, a Kajla egyik működtetője.
Balásy Gyula a kormányzati megbízásokból duzzasztotta óriásira eddigi cégeit.
Hetek óta levelezünk a Miniszterelnöki Kabinetirodával, hogy mondják meg, 2018-ban és 2019-ben kikkel kötöttek szerződést és mire, illetve mennyiért. A tárca húzta az időt, majd válasz helyett feltette a kormány oldalára az adatokat.
Balásy Gyula cégei a Rózsadombon készítik majd az új kampányokat.
A mérleg másik oldalán a két kegyvesztett volt kommunikátor, Csetényi és Kuna cégei jócskán visszaestek a fénykorhoz képest.
Két kézzel önti a pénzt a kormány a tájékoztató kampányba, újabb 10+3 milliárdos megbízást kapott a kormány két kedvenc kommunikációs cége, idén ez már a második tőkefröccs.
Két szakértővel beszéltünk, mindkettő mást mond arról, hogy kerülhetett egy mémmé vált fotó párja a kormány legújabb plakátjaira. Rogán Antal hallgat, ahogy a kampányt minden bizonnyal készítő ügynökség sem reagált megkeresésünkre. A Fidesz nem most először operál külföldi fotóval. A boldog francia kisfiúra emlékeznek még? Vele kezdődött el a jövő 2002-ben.
Stratégiai tervezés és kreatív koncepció készítése a feladat.
Több százmilliárd forint értékben nyert tavaly tendereket Mészáros Lőrinc, mögötte szorosan Szíjj László, utána pedig kettejük közös üzlettársa, Varga Károly végzett. Mészáros tendereinek 93 százalékát az Európai Unió fizeti.
A „Kapj rá!” kampány 200 millió forint értékű közbeszerzésén a Balásy-féle Lounge Design Kft. és a Balásy-féle New Land Media Kft. nyert. Flashmob, gerillakampány és vírusmarketing várható, de készül majd halas szalvéta, lufi és színes ceruza is.
Legutóbb a kormánykritikus Sargentni-jelentés kapcsán érezték úgy, hogy európai ügyekről kell tájékoztatniuk az állampolgárokat.
Lesz munkája Balásy Gyulának. Jön az EP-kampány.
A Sargentini-jelentés megszavazásának napján a Miniszterelnöki Kabinetiroda szerződést kötött Balásy Gyula két reklámcégével „Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása” tárgyban. Futnak a kampányok.
Balásy Gyula két cége nyerte meg a Turisztikai Ügynökség 10 milliárdos keretszerződését. Legalább 20 darab, legalább 100 millió forintos kampányt fognak lebonyolítani, India is a potenciális célpontok közt.
Gulyás János egy interjúban arról is beszélt, hogy a Fidesz nem a Néppártnak való megfelelni akarás miatt ejtette a reklámadót. Szerinte azzal sincs semmi kivetnivaló, hogy mindig ugyanazok a cégek nyerik a plakáttendereket, és a kormánypárti médiumok kapják a kormányzati hirdetések jelentős részét.
Bő 40 milliárdot biztosan kifizet a kormány a 2018-as kommunikációra, további 10 milliárd pedig opciós tétel. Most itt a New Land-es példa, hogyan merítik ki a keretösszeget.
Balásy Gyula vállalkozásai megint jól jártak.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal ismét rengeteg pénzt áldoz egy kis tájékoztatásra.